Skip to content

Customer Service

Microsoft Dynamics 365

Intro

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service ondersteunt de omni-channel, die een consistente ervaring mogelijk maakt in elke combinatie van self & assisted service engagementen.

Sales & Marketing
Microsoft Dynamics 365

Omni-channel engagement

Maak end-to-end serviceverbintenissen mogelijk voor alle kanalen op elk apparaat. Een verenigd platform zorgt voor context en consistentie en levert gepersonaliseerde service met een minimale inspanning van de klant.

Microsoft Dynamics 365

Self-service and communities

Geef de toenemende meerderheid die de voorkeur geeft aan het vinden van antwoorden op eigen houtje door middel van zelfbedienings- en gemeenschapsopties, inclusief toegang via sites van derden, zoals Facebook. Een merkgebonden, gepersonaliseerde ervaring maakt gebruik van een georganiseerde, doorzoekbare kennisbank om consistente, actuele antwoorden te leveren, en een gemeenschapservaring voor peer-to-peer ondersteuning, directe interactie met experts op het gebied van onderwerpen of ideevorming.

Microsoft Dynamics 365

Agent enablement

Geef uw agenten de mogelijkheid om met één enkele, uniforme ervaring op hun desktop- of mobiele apparaat te werken. Agenten hebben toegang tot elke bron van informatie die ze nodig hebben in verschillende omgevingen om een meer gepersonaliseerde, effectieve standaard van dienstverlening te bieden.

Microsoft Dynamics 365

Unified knowledge

Unified knowledge biedt één enkele bron van waarheid over de kanalen en LOB’s heen. Kennisbeheerders kunnen content uit meerdere bronnen vastleggen en aanmaken, en een goedkeuringsworkflow zorgt voor nauwkeurigheid en beperkt de risico’s.

Microsoft Dynamics 365

Service intelligence

Relevante data stelt elke rol in de organisatie in staat om een positieve invloed te hebben op de bedrijfsresultaten. Inzichten worden getoond via interactieve dashboards met krachtige datavisualisatiemogelijkheden. Onze oplossing geeft organisaties de informatie die ze nodig hebben om proactieve zorg te verlenen en om de behoefte aan service te voorspellen en te voorkomen.