Skip to content

Project Service

Microsoft Dynamics 365

Project Service

Breng processen, mensen en automatiseringstechnologie samen dankzij een uniforme ervaring met Microsoft Dynamics 365 voor Project Service Automation en nog veel meer. Dynamics 365 voor Project Service Automation (PSA) is een zeer geavanceerde bedrijfsoplossing voor het beheren van projectverkoop, -levering, -resourcing en -facturatie.

Microsoft Dynamics 365

Opportunity
management

Prioriteit geven aan deals op basis van een geïntegreerd sales management dashboard voor zowel project- als productgebaseerde mogelijkheden.

Met behulp van een verbeterde en geïntegreerde ervaring op het gebied van automatisering van de verkoopafdeling; het genereren van SOW’s en het creëren van projectcontracten, het bijhouden van de arbeidscijfers.

De zichtbaarheid van de inkomstenramingen en de kosten van de middelen, zorgen voor de haalbaarheid en de rentabiliteit van elke projectofferte.

Microsoft Dynamics 365

Project planning

Maak gebruik van de herhaalbare Project Templates die geschatte werkschema’s en vereiste rollen definiëren en maak snel nieuwe projecten aan.

Beoordeel projectrisico’s m.b.v. een real-time zicht op overbudget- en onderprojecten, nog niet bereikte mijlpalen, onbetaalde facturen en pending voorstellen.

Gemakkelijk communiceren over de vereiste projecttaken, de vereiste middelen en het tijdsbestek voor de voltooiing van de taak.

Microsoft Dynamics 365

Resource management

Optimaliseer de toewijzing van middelen door middel van een geconsolideerde planningsengine voor alle servicemodi en zorg ervoor dat de juiste mensen op het juiste moment bij de juiste projecten zijn.

Richt de business op middelen om bedrijfsontwikkeling en portfolio-investeringen in lijn te brengen met vaardigheden en talentmanagement.

Stel consultants in staat om direct beschikbare relevante projectrollen te identificeren en toe te passen, en hun vaardigheidsprofiel bij te werken via mobiele apparaten.

Microsoft Dynamics 365

Teamwork

Zorg voor krachtige, gebruiksvriendelijke, mobielklare O365-productiviteitstools voor projectteams, klanten en partners om de leveringen bij te werken en de status te bewaken.

Neem ‘sociale, mobiele, analytische en cloud’ ervaringen en technologieën op om tijdige en relevante communicatie en samenwerking mogelijk te maken.

Reageer snel op scopewijzigingen en projectrisico’s door kritische KPI’s toe te voegen en te beheren en tegelijkertijd een consistente en winstgevende dienstverlening te garanderen.

Microsoft Dynamics 365

Tijd en uitgaven

Vereenvoudig het beheer en de opvolging van de geschatte en gefactureerde projecttijd door de taken en leveringen op de kalenders te integreren.

Geef klanten realtime financiële inzichten en stel hen in staat om samen te werken aan tijdige corrigerende maatregelen.

Stroomlijn de indiening, goedkeuring, verwerking en reconciliatie door middel van web, mobiele apps en Office365 voor tijdige facturering.

Microsoft Dynamics 365

Klantenfacturatie

Geef projectmanagers een one-stop-shop dashboard om alle kosten en tijd die van invloed zijn op hun projecten te beoordelen, te overbruggen, overschrijdingen op te sporen en goed te keuren.

Zorg ervoor dat de projectfacturen de voorwaarden van het contract weerspiegelen en dat de goedgekeurde werkzaamheden en uitgaven voor de klanten zichtbaar zijn in het geprojecteerde v/s actuariële budget.

Automatiseren van het genereren, goedkeuren en distribueren van afgestemde facturen in e-mail en op het web met integratie van back-office financials.

Microsoft Dynamics 365

Service analyse

Maak gebruik van Dynamics 365 business apps en platform voor een sterke basis voor rapportage, integratie en analyse.

Begrijp de prestaties van het project, de feedback van het team en de middelen en de stem van de klant om te zorgen voor een tijdig, on-budget leveringsmodel.

Identificeer trends, onderzoek wat-als-scenario’s en voorspel de resultaten om prioriteit te geven aan het dienstenaanbod, de ontwikkeling van vaardigheden en het overnemen van best practices.