Vacature: Ondernemende Office Manager

Functie

Profility is een jonge en ambitieuze organisatie. Om ons fantastisch team te ondersteunen, willen we ons team versterken met een office manager. Iemand die kan helpen met de groei van het bedrijf. Een all-round functie met heel wat verantwoordelijkheden voor iemand die ondernemend is.

Je neemt de lead in verschillende aspecten van de ondernemen. Je bent het aanspreekpunt voor ons team ivm HR. Je ondersteund het management. Je doet aan facility management. Je verwerkt inkomende facturen. En je bereid de maandelijkse facturatie voor. Dit door een strikte opvolging van de timesheets van onze consultants.

Nog tijd over? Dan help je mee aan de commerciële uitbouw van onze organisatie. Je gaat gespreken aan met onze prospecten, je brengt in kaart welke software tools er momenteel binnen de organisatie in gebruik zijn. Merk je een opportuniteit, dan regel je een afspraak voor onze sales.

Uw taken:

  • Je wordt een spilfiguur in de afhandeling van de dagelijkse administratieve processen
  • Je organiseert de dagelijkse werking van het kantoor
  • Je helpt bij de onboarding van nieuwe medewerkers (Contracten en documenten in orde brengen)
  • Je verzorgt de communicatie met het sociaal secretariaat.
  • Je verwerkt inkomende facturen.
  • Je werkt samen met de boekhouder zodat alle betalingen (in & uit) correct en tijdig gebeuren.
  • Op basis van timesheets en projectstatus rapporten bereid je de facturatie voor.
  • Je doet actief aan prospectie waarbij je tracht een gesprek voor sales in te plannen.
  • Je regelt op vaste tijden een leuke teambuilding
  • Tussendoor bestel je pizza’s voor het volledige team.

Kortom: je wordt een draaischijf in onze organisatie!

 

Uw profiel

Je administratieve vaardigheden zijn onevenaarbaar. Je bekijkt kritisch de bestaande processen en helpt deze te verbeteren. Zodat jouw werk eenvoudiger wordt. Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands, een woordje Engels is mooi meegenomen. Je bent ‘digitalminded.’

  • Je bent een manusje van alles en je staat altijd klaar om andere te helpen
  • Je bent flexibel, kan zelfstandig en proactief werken
  • Je bent vertrouwd met HR-procedures
  • Je werkt vlot op een PC en je kan u vlot inwerken in nieuwe software
  • Je kan goed overweg met de MS Office pakketten (outlook, excel, Teams,…)
  • Je hebt uitstekende timemanagement skills
  • Je kan goed met mensen omgaan
  • Je hebt een natuurlijke commerciële aanleg

 

  • Minstens 3 jaar gelijkaardige ervaring
  • Je hebt een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring
  • In bezit van een rijbewijs klasse B
  • Woonachtig in de regio Aalst

 

Persoonsgebonden competenties

  • Communiceren
  • Commercieel zijn
  • Zelfstandig werken
  • Resultaatgericht
  • Punctueel

 

Aanbod

Wij bieden een fantastische uitdaging aan met veel verantwoordelijkheid binnen een snelgroeiende organisatie.

  • Flexibele uren en mogelijkheid tot hybride werken.
  • 4/5de is zeker en vast bespreekbaar
  • Een aantrekkelijk salaris dat overeenstemt met uw ervaring.
  • Maaltijdcheques
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • 32 Verlof dagen (20 JV – 12 ADV)
  • Laptop

 

Over Profility

Profility is gespecialiseerd in softwareoplossingen die onze partners in staat stellen hun klanten centraal te plaatsen. Dit maken we mogelijk door niet enkel een IT-leverancier te zijn maar een business partner die luistert en meedenkt over de problemen van vandaag en omzet naar oplossingen van morgen.

Met de kracht van Microsoft Dynamics 365 en PowerApps bouwen we samen aan oplossingen die medewerkers met plezier gebruiken. Door de flexibiliteit die het PowerApps platform levert, kunnen we onze partners snel een oplossing op maat aanbieden die werkt als een uitstekende basis voor de toekomst.

Bij Profility zijn we overtuigd dat duurzame projecten enkel mogelijk zijn door een transparante en langdurige samenwerking.

Interesse?

Stuur je CV naar job@profility.be of bel +32 53 893 571