Vul ons contactformulier in en één van onze werknemers contacteert je zo spoedig mogelijk!
Je klant meenemen op een geslaagde klantenreis. Daar komt het op aan in een evenwichtige marketingbenadering die je onderneming naar meer en grotere successen leidt.
Ontdek hoe Profility jouw marketing automation vleugels geeft.
Om op een zinvolle manier aan marketing te doen, is het noodzakelijk om een adequate marketingfunnel op te bouwen waarin jij inzet op de ontwikkeling van leads voor je salesafdeling.
Bij Profility bouwden we jarenlange ervaring op in de ontwikkeling van alle noodzakelijke marketing automation tools via Microsoft Dynamics 365. De marketingmodule binnen dit cloud based platform herbergt een heel arsenaal aan slimme toepassingen die we even slim inzetten om jouw marketingdoelen te helpen behalen.
Binnen Microsoft Dynamics 365 zijn er een heleboel interessante mogelijkheden om de kwaliteit van je marketinginspanningen naar een hoger niveau te tillen. Zo is het perfect mogelijk om te werken met e-mailmarketing, landingspagina’s, sms-integratie en telefoongesprekken om zo jouw multichannel marketingcampagnes naar een nieuwe hoogte te brengen.
Een van de grote voordelen die de marketingmodule van Microsoft Dynamics 365 biedt: de interconnectiviteit met vele apps en platformen. Zo wordt het mogelijk om je leadforms via LinkedIn te connecteren en een kooptraject te creëren op basis van content en interactie via socialemediakanalen zoals LinkedIn.
Wil je op een gerichte manier aan marketing doen en daarbij gebruik maken van de multifunctionaliteit van Microsoft Dynamics 365? Dan zit je goed bij Profility! Onze ervaren consultants werken niet alleen aan een complete begeleiding van alle marketingfuncties, maar zijn ook perfect in staat om je marketinginspanningen te koppelen aan een snelle en efficiënte behandeling van leads via de Salesmodule binnen Microsoft Dynamics 365.
Wil je weten hoe Profility de technologie van Microsoft Dynamics 365 inzet om jouw klantenreis en marketing naar een nieuw niveau te brengen?