Vul ons contactformulier in en één van onze werknemers contacteert je zo spoedig mogelijk!
Je marketinginspanningen gestructureerd aanpakken met een visie, dat doe je door gebruik te maken van de Marketing-module van Dynamics 365. Welke mogelijkheden die module in zich draagt, kom je te weten in deze bijdrage.
Marketing en sales moeten een tandem vormen binnen je organisatie. De olie die de tandem gesmeerd doet lopen, zijn data. Dankzij de geïntegreerde opties die de Marketing-module van Dynamics 365 biedt, wordt het perfect mogelijk om allerhande bedrijfsdata gericht in te zetten en zo je marketinginspanningen te structureren zodat ze ook meer leads en dus meer verkoop opleveren.
Met de Marketing-module van Dynamics 365 gaat er een hele wereld van mogelijkheden voor je open. E-mailmarketing, creatie van landingspagina’s, sms-integratie en inbouwen van telefoongesprekken voor gerichte marketingcampagnes: de weg ligt open voor een hele reeks marketingacties die allemaal vertrekken vanuit de geïntegreerde marketingoplossing die de Marketing-module vormt.
De Marketing-module laat toe om externe toepassingen te verbinden. Via de Dynamics 365-Connector kun je zo LinkedIn Lead Gen Forms connecteren en de juiste doelgroepen sneller en gericht bereiken.
Dankzij de Marketing-module beschik je over alle noodzakelijke gegevens om te detecteren of een prospect en/of lead klaar is voor verkoop. Zo kun je er dus voor zorgen dat de marketinginspanningen bij de juiste doelgroep terechtkomen op het juiste moment.
Wil je meer weten over de specifieke opties die de Marketing-module van Dynamics 365 jouw organisatie kan bieden? Dan staan de ervaren consultants van Profility je graag te woord.
Neem vandaag nog contact met ons op!